halv 8 hos mig :D

Hejhej nu sitter jag hära och bloggar på farmors dator :D Igår så fyllde jag år :D
tack linn för inlägget
Grattis på DIN dag! Hoppas du får en jätte bra dag, du var superduktig på din tävling 
Ojojoj vad fort tiden går! Det kändes som nyss när du och jag var små och lekte i snön, ojojoj vad fina minnen♥
Jag kommer oxå ihåg när du och jag satt på bron i baddräkt och käkade jordgubbar med grädde mitt i sommaren, när du inte ville ha min badräkt så vart du jätte sur på mig, för du ville ha din egen men du hade glömt din! HAHAH  <3 
Nu är du hela 12 år! Hoppas du får jättemånga fina presenter och du får min imorrn 
Kajsa,  jag kommer alltid finnas där för dig. Kajsa gumman, I♥U!
Nu önskar jag dig en SUUPER bra dag! 
Nu blir det bilder från fina minnen♥
Du är underbar <3

<3



OMG SÅ VIG ;o <3

jag gillar blicken  <3

Innan zumban.. Minns du? <3

HAHAHA  <3

yeyy 

HAHHAA, OMGG!!  Minns du hahahahah ♥♥


TACK LINN <3 fina minnen <3 imorgon ska vi göra nya(L) fast med lina med :)<3

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0