hejhejhejhejhej<3

Hej alla där hemma:*)
Nu sitter jag här vid datorn och bloggar för andra gången idag;D
jag har ju varit på Fotbollskolan där har jag varit hela dan.. :D  Nu ser jag lite på SF kanalen! inget speciellt jag ser menmne... (:<3
Jag känner tp ingen i min grupp men jag kommer väl att göra det snart =) Eller jag har kommit lite närmare med 2 tjejer som var snälla ;D Eller det finns säkert många mer snälla:D
I våran grupp så var det nästan bara Pite spelare eller det var ja och en annan som inte var av pite :) Tur de..
Nu helt random så bytte vi till (CANAL+FILM HD) och där är det jusst nu nån film ´´ en kille blev tp jagad av en annan kille.. Hahah har tp sett i 3sek så vet inte vad den händlar om ;P menmen tbx till fotbollskolan Vi hade 3 pass tror jag ;D 4 med lunch.
Stora hallen

Lunch

Lilla ytan

Teori

Tror det var den årningen.. <3 men nu ska jag göra någonting annat<3
Hejdå^♥
MARTA en bra fotbollsspelare:D
heejdååå♥

Kommentera?
Postat av: polarn

hej polarn, är de kult på fotbollsskolan?

nu ser vi då halv 8 hos mig, va gör du?

ha de bra,hej då sötis!

2011-03-07 @ 20:11:29
Postat av: rronnqvist!

ffin blogg, kolla min ;d

2011-03-07 @ 21:38:53
URL: http://rronnqvist.blogg.se/
Postat av: kajsa;D

hej polarn!! JO det var jättekul :D jusst nu så ska ja gå och äta hejdå :D<3

2011-03-08 @ 07:34:29
URL: http://kajsakeso.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0