Me linn nu :D

Hej hej nu är ja me Linn :D vi är hos mig och har kulit(L) vi har tagit flum bilder med hennes kamera också har sminkat oss.. Hhahh t'nker lägga in några bilder!
Hahah :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D
kommer hära"^^

HEJJ HEJJ alla tusen läsare här på kajsas blogg då! :)
Ja nu sitter kajsa och ser söt ut! Och jag ser lejd ut :) <3
och nu tkr kajsa att jag är så jobbig som gäst bloggar, för hon gjorde nåt.. vad vet jag inte,,, Aja what ever, så jag ska väl sluta innan hon käk
ar upp mig, för ni vill väl höra av mig senare ;))
haha, men ha det bra, från // {GÄSTBLOGGARN}


hahah flum? ;D



 hahha OMG!!


 hhahah hfin IDA!!
Ögonbryn ??
 tunga:D?

 yeeh !



 vem har längst? - JAAG!
 SYSTRARNA!


 hahah ida trängde sig in på några av bilderna.. :D  Linn var inte så mkt med men på några;D

 hejdå puss;D

Kommentera?
Postat av: tovaa

asså,, är det linn på första bilden?! om det är hon så ser det it ut som hon!!!

2011-03-25 @ 10:15:09
URL: http://tovaajn.blogspot.com

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0