NORA <3

Hej hej nu sitte jag här hos nora ;D Vi har nyss målat med vattenfärg ;) nu ser vi på nån jättedålig musikvideo den heter tp   the isley brothers -Busted ft. Js eller nå den söög iallafall =)
Den laggar tp oxå.. dålig kvalite på videon =(  dom är tp kära i varandra;D och sjunger om de;D

men men gilla denhära datorn ;D !! fråga nyss om jag fick den <3 men fick inte det svar jag ville ha ;) hon sa njaa tror inte de.. ondska;D hahah skojaa(;<3  men men skit i de.. .:)
Visst har jag varit duktig på att blogga dom senaste dagarna??
- Joo du har varit jätteduktig kajsa<3 :D
hahh hade lust (L)
 men nu ska vi göra n¨nyttigt :) För både jag och nora sitter och latar oss framför hennes datorer ja ghar hennes lilla laptop (Y) och nora har sin stora fasta dator ;D

så hejdå ^^♥

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0