Tandläkarn..

Godmorgon på er allihopa som läser min blogg♥ Snart så blire tandläkarn... Jag var där i Måndas och dom kollade lite  tydligen en tand dom ganger på en annan tand elr nå sånt.. :S Men idag så ska jag dit och dra ut en tand tror jag att det var.. Då blir det den tredje jag drar ut :( Vill nån byta tänder med mig ??? :O ;P
btw.. Sen så blire ju då skolan vi har slöjd idag det är FETT BRA! ♥♥
JAg ska göra klart min pengalåda och sen så ska jag  göra ett data bord :D (TACK LINN FÖR IDÈN)
Asså vi har träsjöjd ;D om ni vill veta :D hahahh nu börjar hejna inlägget bli uttorkat..
Så hejdå♥♥


Kommentera?
Postat av: Tova

Hej! fin blogg! Allt bra idag?



kramar www.sillenhs.blogg.se

2011-03-31 @ 19:54:53
URL: http://sillenhs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0