längesen(:<3

hejhejhej bloggen! <3


nu var de ett tag sen ja blogga, så vi får väl se om jag kommer ihåg hur man gör :)
igår så var jag med rebecka :) vi gjorde inte så mkt under dan, förutom skolan då..
menmen sen lite senare på eftermiddan så var vi me martin, simon, robin, oliwer också var vi lite med Hallman och ilya :D
men sen så försvann dom ;oo dom= ilya och hallman
sen så hade tp alla förutom jag vattenkrig ;) så alla vart tp blöta FÖRUTOM JA! <3 skönt att inte frysa
och sen när alla hade bytt kläder så gick alla upp i rebeckas rum och tästade kläder :D elr Martin och robin :D hahah ojoj jag tror att jag döör! ja skratta tp så taket flög upp i himmelen :D också hade jag och rebecka lite kul med DEO-SPRAY (;
men idag så har då jag och rebecka sett film och bakat! :D
men nu så ska ja äta så hejdåå^^<3

 twilight

 new moon

pusshej/kajsakeso<3


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0