borta bra men hemma bäst! :)

hejhej nu har jag precis kommit hem från skolan. :) snacka om att jag är trött:!
aa, men jag har ju då varit i göteborg de var jättekul! =)
vi har gjort mycke men orkar tp inte blogga": * men ja kan ju då iallafall säga att i lördags kväll så gick det inga spårvagnar i stan så då tog vi en till bullerev eller vad de nu hette.. och därifrån så fanns de ersättnings bussar och de var ju bara att hoppa på bästa och först så de var tp 200 pers i en vanlig buss? ;D så omg vad trångt! ;0 men vi rymdes :*  men asså de var jättemycke folk! =/


här nån stanns bodde vi! :) men fontänen var inte fylld nu så ja var i den" :D
dåochdå =))


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0