har ja med mig allt nu? :)



hahaah, dissa apan han ska int me! ;)

ja. jag har inte packat allt de vet jag sedan de som saknas är
- barrhandskar
- fristående musiken
- kudde/sovsäck
- mobilen! :D

vet inte hur allt ska rymmas ; ) menmen skitsamma! =)  de kommer att bli riktigt kul! :D
vi som far är Anna.N Anna.G Elin.L Elin.B Cajsa.G Kajsa.S Linnea.Å :p
hahah anna anna elin elin cajsa kajsa linnea!:D  de som är så kul är att jag heter ju Kajsa Linnea och cajsa.G heter cajsa linnea :p
hahah fattar ni ! =)
aha skit samma! ;D jusst nu lyssnar ja på nån skit låt så byter nu!!!!!!
sådärja! : ) mycke bättre! :b
 linn om du läser hejna skypa ikveel? :) har inge och göra..
men nu ska ja stoppa in alla grejor i väskan tror ja? om ja orkar ;)
hejdå puss/ K♥


urch! kirunas mattA! DEN SER MJUK UT MEN DEN ÄR HÅRD SOM EN BAJSKORV! ;S

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0