normalt inlägg då! ;)

tjabatjena hallå! (=

ja, imorgon så äre sago-skogen! ni kanske undrar vad de är men de är dom äldre klasserna gör olika sago stationer  för dom yngre barnen så jag och vilma skulle göra en bana där dom små skulle komma sig igenom en bana i skogen :) men nu är vilma sjuk :( så de blir ändrade planer. Jag ska ta med ludde till skolan så han och jag ska åka taxi! :)
så då ska jag och han sittta där och säga massa saker men ja har tp tappat bort mitt manus så kaOs!
men ja har tp ett på skolan men de är ju där ;s
hihi ludde ska ha sin gamla halloween dräkt och ja ska ha tp en rock och en strut på skallen" :D och mycke smink!:/
ja tp skriver mycke idag tror ja? :D men jag har lite hyperdamp idag" :)
på torsdag så äre tjejkväll fettnaais! de blir no att ja och linn går =) också träffar vi väl nån på stan som vi går me tp tovA? ;)

men tagga idol i veckan nudå! och ikveeell ;P till de så ska man då äta mina misslyckade muffins som jag hade lust att göra när jag kom hem från skolan!  :)

men nu ska jag gå så hejdå! <3


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0