www.ungcancer.se

www.ungcancer.se
www.ungcancer.se
www.ungcancer.se
 kolla seriöst, länka den hära sidan till alla som du känner som ska fylla 16 eller dom som är 16, 17..<3
 om ni gör,? sluta RÖKA och sluta SOLA SOLARIUM (STAVNING) om ni slutar med de så skyddar ni er skälva mot canser.
Om ni ser nån på stan eller på jobbet påminn dom om att sluta röka! för de är ju helt onödigt, jag kan då inte fatta varför man sätter en j*vla cigg i munnen ? varför??? kan nån säga mig de? nu så pepprar ja med frågetecken men de är därför jag inte fattar? man kan få canser man kan dö!
till dom som röker: vill ni dö eller? man kan ju nästan tro de när man inte slutar. javet att de är svårt men man kan väl göra de för sin sin egen skull. eller?
eller iallafall för sin familjskull för sina barn?

ni som har läst de här kan väl ändå försöka länka www.ungcancer.se till alla ni känner för de är ju så hämst att flera 100 personer i sverige lider av canser.

 fimpa ciggen och lev livet istället!

 röknig dödar!

Kommentera?
Postat av: Anonym

cancer*

bara för att man röker betyder det inte att man dör.

man dör inte alltid av det.. min moster hade bröstcancer (hon rökte inte) och dog 49 år gammal 2005..

2011-10-12 @ 19:42:05

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0