jag har en känsla...

...av att jag är dålig på att blogga :)
Men nu ska jag berätta varför! jag hinner inte, på sommaren så vill man hinna göra så mycket och då kommer bloggandet bort.tex, jag tränar, är med kompisar och lever livet. Mycket mer också. Så man kan säga att min blogg inte är så aktiv nu under sommarn, så jag bloggar ¨då och då¨, och när jag har bloggat så länkar jag på facebook. Bara så ni vet! :)
Igår: Fredag så var vi i älvsbyn hela dan älvsby gymnasterna hade uppvisning osv. Vi var på godisregn på ica! vi fick massa godis, jummie! Tillsammans så fyllde vi nästan adinas väska.. Så det var roligt. :)
Sen på kvällen så ominstallerade jag min telefon så jag har tappat alla nummer så skicka ett sms till nummret 0703848578 med erat namn så kan jag lägga till er i min kontaktlista:)
Idag: Lördag så blire att vara med tova och linn, vet inte vad vi ska göra. det är  ju så tråkigt väder..
MEN nu Orkar jag inte Blogga NÅMER! :)

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0