Bilder :)

hejhej, igår orkade jag verkligen inte blogga. Somna kl 7 som en steen!:)
Det var sjukt skönt, men nu är jag lite piggare och orkar blogga. Typ..
Hahha, idag har vi varit på Hammenviken (stavning) med klassen. Det var kul, men jag bada it nå, sjukt kallt..
haha, men jag roade mig med att ta kort på dom som bada! :)
Sen så for jag till älvsbyn på träning, bästa på länge! 3 timmar typ bara styrka. NICE!
Men här kommer lite bilder


fint väder ett litet tag iallafall! :)

haha, vilma jagad av linn och thea följer me!







haha, vadå min?

Hopp :)

Vilma.: hehh, ska jag låssas lee?

haha linn vad gör du? :)



taktik möte!







Inte så många men..
Där var lite bilder från idag:)
Hejdå!<3


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0