Dåligt av mig. :(

Nu var det längesen jag blogga, Jag har tänkt flera gånger att jag ska fram datorn och blogga, men det har som aldrig blivit! :) Men nu!
På midsommar så var jag med tova, vi spelade brännboll och tog kort. Det var najs! Sen dagen efter så cyklade vi ner till sikfors och kollade på lådbilsräjset. Där åt vi hamburgare och träffade linn. Haha, efter ett tag så blev vi less. Så vi for och bada, eller inte jag. Jag börja frysa när vi cyckla dit. Så linn och tova bada. När klockan började närma sig 4 så for vi hem. Linn sov hos mig och vi tog också massa kort, kuul. Jag ska lägga in bilder när jag har tid någongång. :)
Nä men nu ska jag ta och skärpa mig!.. Nu SKA JAG BÖRJA BLOGGA!
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0