Fotboll :)

Hejhej, idag så har jag varit och tränat gymnastik sjukt kul. Det var ingen jobbig träning idag, vi håller på med en dans som vi ska visa upp på knalle-dagen?? Eller vad den nu hette. Det blir nog kul :) Vi har redan visat upp dansen några gånger men tiden går också helt plötsligt har man glömt bort den. Så vi har försökt komma ihåg den så mycket som möjligt! ;) Hemma  så har jag inte gjort så mycket (som vanligt).. Nämen jag har blockat undan tältet.. Det kanske blir att slå upp det snart igen! Ikväll så ska jag och mamma se pite damer. Hoppas dom vinner! Eller jag tror vi ska göra de! Bra koll.. Hahah, nämen sen så sover jag hos farmor :) Nu kommer lite bilder som jag tog igår på matchen ida dömde :)

 

Sådär det var lite bilder, alla var inte snygga men jag måste öva.. Kommentera? :)


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0