@Home!

hejhej, nu sitter jag i soffan och myser forever alone.. Hahah. Ida kommer snart hem, hon har varit och tränat. :)
Idag så vart det typ nå tjorv med bussen... Han bara körde förbi mig :( Så jag fick sitta och vänta en timme på nästa buss.
Ikväll så blire väl att se lite fotboll på tv:en, men tillsdess så ska jag nog hoppa lite studsmatta.
Imorgon på morgonen så hinner jag nog inte blogga så jag bloggar det nu direkt. Imorgon så tar jag en cykel tur ner till bussen och far till Älvsbyn och tränar. Mormor kommer och hämtar mig där. Sen så far vi till Norrfjärden och äter osvosv. Sen på kvällen så ska jag och träna fotboll.
Bloggar mer om det imorgon :)
Naw.... **HOST*  kajsabjuuuder..:)

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0