New girl! <3

hej, igårkväll så färgade jag håret! Jag gillar min nya färg mycke mer! Nu har jag ingen gulgrön färg på håret, looveitt! Kommer nog bilder snart! Igår tidigarde på dan så var jag i Älvsbyn och träna. Det var sjukt jobbit, 1 och en halv timma STYRKA :D Moas styrka... Sjukt jobbigt men bra!
Idag så ville jag ha sovmorgon men inte de. Klockan kvart över 8 så kom mamma och väkte mig, och fråga om jag ville äta frukost med henne. Och då hade jag redan vaknat så då var det kört..
Men de var nog lika bra att jag vakna så jag inte sover bort hela dan :) Så nu har jag hunnit göra djuren, hoppat med kaninerna och håller på att blogga! :)
Ikväll så blire match!<3
Före.. Dissa typ allt..
Efter. Kanske inte syns sån stor skillnad men irl så syns det mycket mer! :D 
KOmmentera<3
 

Kommentera?
Postat av: lovisa.h

det var stooor skillnad!!!!! snyggt!!;)

Svar: Tack! :)
Kajsa Söderberg

2012-06-22 @ 13:35:49

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0