Stress.SE

hej, min dag idag har bestått helt av stress... På morgonen hade jag tänkt blogga men jag hann inte.
Imorse vaknade jag av ett ryck.. Och kolla på klockan.. 10:15 ******** vi har försovit oss. Jag sprang upp till mamma och sa de. Osvosv. :( hihi ops jag skulle vakna klockan 7.. För att jag skulle på ett träningsläger kl 9 i älvsbyn. Men it hann vi på de:( Jag skulle ha hunnit om inte mamma skulle till Norrfjärden, och hjälpa till med en hopp tävling (HÄSTAR) Menmen that's life. Så de blev att jag följde också och hjälpte till med hoppningen.
Sen efter hopptävlingen så for vi och titta på min superdupersyrra som spela fotboll, det gick inte så bra för dom. Men dom kämpade. Sen efter den så for jag till min match och gav järnet men förlora.. ;) Men det händer också ibland. Man måste ta dom smällarna också.
Men nu väntar en LÅÅÅÅÅÅÅNG dusch ♥
Igår var jag ute och fotade naturen lite grann, kommer bilder senare ikväll om jag orkar ;)
PUSS

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0