Tur&Retur :)

hej, gud vad mysigt väder det är ute nu alltså! <3 Igår så njöt jag till 100% Först så gick jag ut och städade  lekstugan så det vart fint där. Sen så tog jag ut datorn och såg film där. Sjukt mysigt. Men tillslut så såg jag två spridlar så jag fick panik och sprang ut därifrån. Sen gick jag in och fortsatte se filmen. Mys!
Sen så kom mamma och fråga mig om jag ville följa till stallet och ta in hästarna. Så jag följde med och gjorde de :)
hahah, sen när vi kom hem så tog jag på mig min rosa dunjacka och pappas långa jacka. Sprang och hämtade ett liggunderlag och en filt. Så jag gick ut på bron och mööös!
Jag låg och funderade på massa saker men tillslut somna jag! :D
Pappa stack ut huvudet genom dörren och sa, kajsa. Ska du inte gå in och lägga dig.?
jag: mm.... (fast jag ville inte)
Hahah pappa stängde dörren och gick in. Hahah, jag somna om.. :D
pappa igen: Kajsa gå in och lägg dig nu.. och stängde dörren.
Så sen gick jag in! :) Skulle inte varit helt fel att sova där!, hahah mamma sa typ flera gånger igår.

Ja kajsa du är som rolig du! :)
hahah, men nu ska jag göra nå skojs!
hejdå <3


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0