varför inte jag?

hejhej, är det bara jag som inte har fått de nya blogg.se. Jag vill ha de, är jag ensam om det?:)
Men iallafall så funderar jag på om jag ska ut och springa lite grann. Får se om jag orkar.. Idag så blire att fara och äta middag i boden hos mammas klasskompisar tror jag.:) Det blir kul för dom har ju barn dom också, så då får man umgås med dom också!
Så det blir kul.:)

Igår var jag med linn, jag cyklade dit. Hon skulle möta mig, men när jag började närma mig Linns hus så såg jag att hon satt på en höbal och käkade rabarber och poppase moves like jagger forever alone, uti älvsbyvägen. Sen så gick jag också och satte mig på en höbal och smakade lite rabarber (suuurt)
Hahha, sen så tog vi lite kort och hoppade studsmatta och bara njöt av sommarlovet. Sen så for vi till badtjärn och BADADE ♥ De var faktiskt inte så kallt som jag trodde att det var. Det gick faktiskt och bada! Så vi var där ett tag. Sen for vi till Linn ovsovs..
Sen när jag kom hem så var marvin, ida, johan.a och POLARN :D Hemma hos oss, jag var typ med dom hela tiden. Sen så ville typ alla bada så vi for till badtjärn :) Jag åkte moppe med polarn ♥ Men när vi kom dit så var det bara jag som ville bada så då vart de it nå.. Så då for vi hem till oss igen och steekte hamburgare, MUMS!
Sen så satt som bara vid datorn så jag och polarn gjorde massage på varandra♥ Sen vart jag trött och gick och la mig. :) Det var min dag igår.
Men nu ska jag gå ut till djuren därute, hejdå:)


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0