Svar på kommentar! :)

hejhej ska börja detta inlägg med svar på kommentar =)
Selma om Under renovering:
Fin header förstår att de e Linn som gjort den grymt fin btw sötis!♥
svar: Tack, de är linn som har varit jättesnäll och grym på att stoppat in headern på min blogg. Men headern har vi gjort tillsammans.<3

Sådär! färdigt med de. Ni får jättegärna kommentera min nya header åallt! blir jätteglad :)

Idag så blire en familje dag, jag mamma och pappa ska ut och åka skidor rund berget så de blir väl en ganska lång runda men det ska bli kul. Jag tror att jag snor Idas kamera å fotar lite! :) Hon sover ju ändå! thihi..
idag vill jag även gratta linns mamma Ewa! GRATTISGRATTIS PÅ DIG! :) Och även min gymnastikledare fyller år idag GRATTIS ANNA :-)

nu blire att ladda kameran å sen sticka iväg med ett par skidor på fossingarna! :D

hejdå<3


diggar bilden grymt mycke! :D haha!
funderar på att baka cup cakes ikväll!? vet nån hur man gör ?


Kommentera?
Postat av: Linn

Hon tackar! <3

2012-03-10 @ 13:06:14
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: Selma

Jaha, men de var grymt fin å speciellt tjejen som är på bilden!<3

Ni båda e underbara!;)

2012-03-10 @ 19:39:33
URL: http://selmaaabieber.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0