tjobree! ;D

Hejhej!
Har lust att skriva men hajna texten idag;)
Idag på skolan så äre strövardag, då ska vi åka madrass och sånt. Vet it om jag orkar göra nå fika.. Kanske blir att ta med sig nalta goooodis! :D
vet itt :) Nu har jag hört ryckten om att de inte är magsjuka som går på skolan utan matförgifning?? :O
för alla blev sjuka under en natt!? eller kväll.
Men jag tycker de låter konstigt för jag åt ju också, men inte är jag sjuk. Tur de för nu ska jag kunna träna upp mig till DM! :)
Jag förväntar mig inte någon bra placering på DM men man kan ju alltid försöka :)
Sen efter skolan så kommer linn hit. Vi ska ta massor av kort, har jag bestämmt för Linn ska ha med sig en efterlänktade systemkamera! ;)
Men nu ska ja hitta nå kläder och sen kanske göra nå fika
PUSS/HEJ<3



hahah hitta en gammal bild!" :D


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0