Army Fitness

hejhej, idag har min dag varit helt perfekt även fast vädret inte har varit så bra! Den började härligt med sovmorgon, inte helt fel. Sen blev man serverad frukost. Sen så statt man lite vid datorn och lalla omkring. Efter de så blev det god lunch :)
hahah, mätt vart man då så man sommna som en klubbas säl! Så jag somna!? ;)
Sen blev man väckt kring halv 2 och då for man direkt på fotbolls-match, 3-3 blev ställningen. Jag och uffe satt och hade det mysigt under ett parasoll ;)
Sen så for man hem till farmor och där var det lilla scharm trollet Tova där, så man busa nalta med hon. I veckan så har hon lärt sig att gå, ser riktigt kul ut :D
Efter Tova hade farit hem så kom mamma och hämta mig, så vi for hem. När vi kom hem så åt vi. (igen...)
heheh, sen så chilla man snacka med linn på skype och städa rummet. Och nu har jag kommit hem från att titta på mamma och en annan tjej som har gjort ett "test" till Army Fittness riktigt duktiga. Själv blev man skit sugen på att vara med..
 Så nu kör vi ett litet pass hemma♥

Kommentera?
Postat av: Uffe

Hade inte du varit där med det stora paraplyet hade jag inte pallat en hel match ;)



Men nu gick det ju bra :)



Hoppas du hade en toppen dag på Ikea :)



Hejhopp ////uffe

2012-05-19 @ 08:08:51

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0