Härligt!

hejhej, träningen idag har varit skit kul. Vi har bara kört styrka :) Det var inte så jobbigt med det var kul. Vill även GRATTA ELIN BERGVALL! HON HAR TAGIT KÖRKORTET IDAG! GRATTIS :D
Riktigt kuligt så vi får se när man får åka med henne då=)
Idag på skolan så har jag och Lovisa haft kamerakurs, med nina så då har man fått lära sig nå nytt. :)
Medans vi hade de så låg vilma, tova och linn å steeeeekte? (ingensol) Det såg lite fail ut :D
Sen så gick jag och lovisa och thea dit också.
Nu orkar jag inte blogga mer, bloggar nån annan dag :)



Kommentera?
Postat av: linn

De var ju visst sol

2012-05-23 @ 21:47:05
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0