Linn :)

Skolan idag har varit helt annorlunda! Känns det som ;) KUL men lite för mycket...
Det började bra, och tiden gick la la laa(!!)
Jag fick lite damp och gjorde några volter.. Alla typ OMG! Det var lite kul men då vart de tillslut, omg omg omg omg kolla kolla kolla.. Visst nog är de kul men lite drygt när alla vill se? But who cares? Thats life!
Men jag kan ju inte låta bli, för jag tycker det är så sjukt roligt :D
och la la laaa nu går vi vidare! heheh. Men sen så for jag då till linn, där övade vi och övade! Det måste bli perfekt! Visst linn? ;)
aa, men iallafall vi hoppade lite studsmatta och körde gräsklippare!" Den äger!
Sen så vet jag inte riktigt vad vi har gjort inte så mycket speciellt..
Nu ska jag gå och ta ett glas vatten och tagga ner lite grann. Sen ska jag no sätta mig ner och redigera några bilder sen igår! Pusshej<3


Kommentera?
Postat av: hallman

asså omg omg omg

2012-05-29 @ 21:41:20

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0