Midda halv 8 ;) √ - check!

Hejhej, nu har jag kommit hem från en tung träning :) Väntar på middag, MUMS!
Idag har jag fått veta att jag inte får hoppa hopp rep på rasterna.. :( För mina fötter inför tävlingen på Lördag. :)
KÄNNER TAGGEN! men måste verkligen packa nu! Jag kommer att ta med min dator så jag kommer väl att blogga när jag har tid på Hotellet :) Om jag inte ska chilla i hajna 24/7
Men nu kurrar min mage rejält så Chaooo! <3

Kommentera?
Postat av: Farmor Birgitha

Då får du glömma hopprepet resten av veckan!!! Hoppas att maten smakade bra!!! Vila upp dig till Tävlingen till helgen Vi hörs sen///Kram Farmor

2012-05-09 @ 19:37:11
Postat av: Linn

Det sög juu! Men jag fattar. DEN POOLEN ÄGER!!!!

2012-05-09 @ 20:36:34
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0