tbx!

hejhej!
här kommer ett litet udda inlägg jag kommer att skriva vad jag tycker och sen får ni kommentera vad ni tycker :)
okej?
vs
Svar: Jag har inget emot kända bloggare, så där kan jag faktiskt inte säga ditt eller datt ;)
vad tycker ni?
Svar: Själv tycker jag Android är en bättre telefon än Apple, sorry..
Men de är väl för att jag har en Xperia;)
Vad tycker ni?
Svar: Jag har Google Chrome för att när man söker på internet så kommer det upp dirr när har varit på sidan tidigare men det är olika, saknar internet explorer lite.. :')
vs
Svar: Här tycker jag lite olika, facebook är bra för man måste inte lägga upp en bild i varje "inlägg"
Men facebook är lite jobbigt för de är typ bara"LIKE in 2 Secs if you Remember this".. Massa sånt skit"
Vad tycker ni?

vs

Svar: Själv tycker jag att sommaren är grymt härlig!" Ledig från skolan och bara chilla! sen vinter.. Kallt och blaskigt.. inge min grej.
Vad tycker ni?

vs

Svar: Båda serierna är jättebra men Irene Huss klår lätt Wallander.
För att Irene huss får man se mer hemma hos henne själv och vad som kan hända där med och vad som kan drabba hennes familj om vissa utredningar.
Walander är mest på jobbet dom spelar in.
Vad tycker ni?

Nu måste ni





Kommentera?
Postat av: elsa:)

fin blogg!

allt bra?:)

2012-05-06 @ 02:19:37
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/
Postat av: Mica

1. Jag vet inte, läser inte dom hela tiden, men jag tycker att Kissies blogg är roligare att läsa! Hon är mer "konstig".

2.ANDROID. Helt klart, faaaaast jag har en iphone, däremot tycker jag om iphone mer i vissa tillfällen.

3.CHROME ENKELT!

4.Instagram! :)

5.Sommaren såklart! Fast jul och så är ju typ mysigt och att man kan åka skidor och snowboard.

6.INGEN ANING :d är töntig så har aldrig sett nåt ut av dom..



SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. HEhe, kommenterade. ;) EH, hoppas jag it missade nån?

2012-05-09 @ 14:08:04
URL: http://micae.blogg.se/
Postat av: isa :)

1. läser typ ingen

2. android, finss typ fler spel å så :)

3. chrome, helt klart

4. facebook

5. sommar:) för då kan man ju typ cykla dit man vill

6. vet inte, ser typ inte på nån av dom



:)

2012-05-09 @ 21:14:16

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0