where is the sun? ;(

Seriöst vars är solen?. Det är varmt men.ingen sol..:-( Vad ska vi göra åt detta då?.. Snart drar jag då och tränar. Det ska nog bli Nice imorgon så är de ju anatoli, så det blir nog inte så mycket.styrka idag:-( Jag har varit ute och tagit kort när jag har hoppat studsmatta men det är fett svårt själv:) Så jag får väl ta hjälp av nån. Idag på skolan så hade 6:orna en matte-diagnos men en lärare från solander, det gick nog inte så bra menmen_-) Men iallafall så slutade vi tidigare! Vi slutade kvart i 1 eller 1 kanske klockan sprang iväg.till:-) Så jag ringde pappa så då kom han och hämtade mig ganska Nice;) Så nu sitter jag i.soffan och deegar:-D

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0