lördag 2 november 2012

Idag så har jag inte så mycket på schemat, men jag har massor av saker ja måste lägga dit;) Så min dag idag börjar nog med att städa rummet. Kanske även ska gå en sväng i huset och plocka undan nalta grejs. För de behövs verkligen. Sen så ska man väl titta på lite skoljobb.. Och läsa igenom de och tro att man fattar allt!:) Fast de visar sig i slutändan att man inte fattade ett piss. Och senare idag så har jag lovat mamma att jag ska följa henne till pålberget och hämta hö till frostie:) För er som inte vet vem frostie är så är det mammas häst:)
ja, ni börjar fatta vad jag ska göra idag!;)
Hoppas att ni har en bra dag!




Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0