Morgonpromenad


 
 
 trololo, här uppe så ser ni fyra bilder från den lilla morgonpromenaden jag tog imorse med hundarna. Dagen har rullat på bra som vanligt, jag har även hunnit med att baka lite chokladbiskiver. Dom vart dock inte goda men de är alltid lika roligt att baka:) Nu så har jag börjat göra mig iordning för kvällens händelser. Dom ''händelserna'' är att jag mamma och ida ska sälja fika till alla dansare på folkan dansbandet blender är där ikväll. Det är säkert någon annan som ska sälja fika där också.  Vi får se hur länge jag orkar vara där, om ja blir trött så får jag väl gå till nån;)
Här kommer två bilder på min outfit för kvällen!;)
 
 

 
 
 
 
 
 
              
 
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0