18 saker om mig

singel: Ja
namn: Kajsa Linnea Söderberg
ålder: 14
favoritdjur: Hund, katt kanin.. Kan it välja :)
favoritfärg: Rosa, blå lila
stad: Piteå
idol: Finns många!
Född: 1999-03-27
Familj: Mamma, pappa och Ida min storasyster.
Mat: .Allt som går att äta :D
Kör: ingenting.. min fina cykel"
Lyssnar på: just nu Jordin Sparks
Tittar gärna på: Pll, och teen wolf :) 
Skrattar åt: Allt -.-
Gillar:  mina vänner och att träna :D
Ogillar: SPINDLAR OCH FOLK SOM SNACKAR SKIT BAKOM RYGGEN PÅ FOLK.
Bästa egenskap: Håller det jag lovat :)
Sämsta egenskap: Jobbig..


haha hitta en bild.. 
 
 

Kommentera?
Postat av: Maja Fridh

Fin blogg!

Svar: tack :')
Kajsa Söderberg

2013-08-20 @ 19:10:34
URL: http://majafridh.se

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0