Äckligt gott

Hola, nu har jag rullat hem från byastugan efter att ha proppat i mig en hel bit smörgåstårta! Den var jättegod om ni vill anteckna! Nu när jag kom hem så såg jag att jag hade lämnat mitt godis sen dollars i fönstret, och jag kollade på dom. Chokladen som var i burken hade smält så allt var geggit och äckligt. Så det godiset var inte så lockande längre :P Och jag känner mig extremt dålig eftersom det är andra gången nu jag lämnar choklad i fönstret så det smälter. :) 
haha och blonda jag har också glömt en marabo mjölkchoklad på elementet... NO COMMENTS" Om man säger så den var smält, eftersom det var vinter och den var stenhård så stoppade jag den på elementet så den skulle mjukna lite, men det slutade med att det rann cholkad längs elementet och sen ner på golvet. Och hela chokladen var försörd.
Och svar ja jag gillar choklad.
byebye

Kommentera?
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

ser gott ut!

2013-09-01 @ 17:04:02
URL: http://saracatharina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0