En förbannad mamma och ett förbannat barn

Hej, dagen idag har rullat på ändå tills det kom till hemvägen. Jag satt och väntade på min taxi efter att jag hoppat av bussen, och jag insåg att taxin alldrig skulle komma. Så jag ringde mammi och sa det, så hon ringde taxin och sa att jag stod och väntade. Men vad får hon som svar? Jå att min taxi står och väntar på min skola!? Aldrig i hela mitt liv så har jag sagt att jag ska ha hämtning på skolan. Men nu helt plötsligt så har komunen sagt att den ska stå där och väntat. Och är det bara jag eller, det kan ju vara en fördel för mig att veta vars jag ska bli hämtad om det sker några ändringar?
Och nu sitter mamma och pratar med någon på komunen och frågar om hon kan ändra det så det inte blir så resten av veckan, och vad får hon för svar.. Jå att det kan inte hon ändra på. :O 
Seriöst varje år är det nå himla tjorv!! Kan dom inte lära sig av sina misstag eller?
aja, hoppas att det fixar sig :o

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0