Varmt eller kallt?: VARMT ♥
 
Vilken är din favorit årstid? Svårt att gämföra, men sommaren kan ju faktiskt vara lite längre! :)
 
Stranden eller poolen?: Båda! :)
 
Vilken är din favorit sommaraktivitet?: Sola och bada! träna"! :)
 
Vilken är din favorit sommaroutfit?: Jag har ingen direkt speciell outfit? nå sköna kläder bara! :)
 
Shorts eller kjolar?: Jag skulle såklart säga shorts!
 
Vad var ditt måste i sommar?:  Badkläder, mycket sova och vara med vänner! 
 
Ska du campa?: nja, jag ska inte campa. 
 
Varit på semester?: nope
 
Är du en person som bär solglasögon?: det händer
 
Favorit sommar mat?: jordgubbar och sallad 
 
Favorit sommar drink?: LOKA
 
Har du någonsin åkt vattenskidor?: JA, och det gör jag aldrig om
 
Vilken är din favorit-makeup produkt i sommar? Vet inte :)
 
Favorit klädesplagg för sommaren?: har inget speciellt

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0