even when i'm wrong i'm right

Jag insåg just att ingen bild vart fin.. aja men skit samma här är dom iallafall. Idag klockan två ska jag och mamma till Älvsbyn och kolla så vi kommer ihåg hur man gör på Selholmen. För där ska vi stå lördag & söndag. Selholmen är en camping i Älvsbyn som vi älvsbygymnaster turas om att jobba på :) 
Och efter vi har varit där så kommer linn hit, också ikväll så ska vi och fira Tova och Vilma som har och fyller år ♥ Så det blir att ''sova'' där inatt :) Jag tar med mig kamerna dit så hoppas att jag tar nå bilder!

Kommentera?
Postat av: Tovaaa

bilderna vart ju skitfina!<3

Svar: Tack!<3
Kajsa Söderberg

2013-08-09 @ 11:39:11

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0