(F)-army fitness med Älvsbygymnasterna

 
Dethär är några bilder från dagens träning, som var jobbig svettig och varm:)
Vi sprang klättrade upp för en jättestor sten, ålade efter marken, lätta styrkeövninger, peppade varandra och släpade tracktordäck! Efter träningen så for vi till Arnemark och badade, det var jätteskönt i vattnet! Också åt vi lunch där på badtjärn:)
 
 
 
 

Kommentera?
Postat av: Anonym

Det var jobbigt, fast jag fick ändå typ ingen träningsvärk.. :/ sjukt skönt var det i vattnet också! Kände mig nästan som en fisk! Hehe ;D

Svar: Jag håller med!Jag fick inte så mycket träningsvärk men det var nog jobbigaste med kondisen :)
Kajsa Söderberg

2013-08-15 @ 14:23:39
Postat av: Anna Nilsson

Glömde skriva att det var jag ;)

Svar: haha :D
Kajsa Söderberg

2013-08-15 @ 14:24:39

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0