Jag är kär

Och om ni undrar så plagget jag håller i är xs.
Nu har jag kommit hem. Jag är jättenöjd med sakerna jag har köpt idag, men det svider i börsen nu när man tänker efter.. Det har typ varit jag och linn som har gått runt och kollat på grejer, det har ju även linnea och emma men dom tyckte att vi var så sega så dom han gå vidare osvosv. :) Men min dag har då varit lyckad, hoppas att eran också har varit det!  Nu så ska jag ta mig något att äta sen ska jag sova, för imorrn 08.45 då bäre av till hakkas!
nu ska jag SPARA pengar!

Kommentera?
Postat av: elsa

eos lip balm e så bäst asså! :)

Svar: Ja jag älskar det! :D
Kajsa Söderberg

2013-09-01 @ 22:09:07
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0