Lite shopping

Hej, nu har jag kommit hem från umeå. Vissa av sakerna har jag fått av Tovas as snälla mormor :) Så den 1,2,3,6 bilden har jag fått. 
Men annars har jag köpt underkläder och det kanske inte är så kul att se så de får ni inte på bild. Jag köpte även en liten present åt Anna som har fyllt 20! 
Aja men nu hade jag tänkt berätta litegrann om resan. Det började med att vi tog bussen till umeå och när vi kom fram så packade vi in våra grejjer i husvagnen där vi sov, vi somnade ganska tidigt den natten tror jag! Nästa dag så vaknade vi klockan åtta och for in till stan klockan 11. Jag och Tova gick och checkade alla gallerior. Efter de så kom vi hem och gjorde en stor fruktsallad och badade badtunna. Det var jättemys! Fast det var 45 grader i vattnet :o
Men nu ska jag gå och lägga mig så jag inte är så trött imorgon första skoldan.. -.-'

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0