Måndag

Idag är det måndag som dom flesta redan listat ut, min morgon började med att hela min vägg vibrerade av mitt alarm. Jag hade somnat med mobilen i handen också när jag vakna låg den och vibrerade mellan sängen och väggen. Och nyvaken som jag var så trodde jag att den var under sängen så jag ålade mig under sängen i stress eftersom det lät så högt. Och när jag låg där under sängen så insåg jag att den inte var där.. haha..
Sen så stängde jag av alarmet och snoozade jag ett tag osvosv. På skolan idag så har vi haft vanliga lektioner, så det är som inge roligt att berätta! :)
Nu så ska jag städa lite och plugga engelska glosor.
byebye

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0