Måste tröstäta

Ja ni ser ju rubriken och den stämmer, för de första så förlorade vi matchen igår och för det andra så börjar skolan om på måndag.. Det känns som  det var igår det var en vecka kvar till sommarlovet och man var så nervös inför examen pga hur man skulle se ut osv osv. Och nu helt plötsligt är det bara fyra dagar kvar av sommarlovet.. Det känns helt sjukt att börja 8:an. Om man säger så jag känner mig inte redo :p
Och en grej till jag oroar mig för det är ju SKOLFOTOT,bajs vad ful jag blev på fjolårets. Men aja, nu ska jag nog ut med pappa i skogen en snabbis, tar nog med mig kameran om vi ser något intresannt :D + godiset :)
haa det bra.

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0