Myspys

Hej! Igår så var jag ju hos linn som hade grillkväll, vi grillade hamburgare som vi sen åt. Vi pratade mest under hela kvällen, det var jättemysigt! :)  Vilma och linn hade tänkt bada men när vi kom till vattnet så var det massa folk där så då ångrade dom sig:) Så vi for ganska sabbt tillbaks till linn där vi fortsätte prata och käka godis. Också imorse så var vi tvungen att ställa klockan på kvart i 9 för jag hade match så. Vi förlorade med 2-1.. Vi spelade faktiskt bra! Men vi hade otur. Nu så har jag ätit och väntar på att linn ska komma till my place"!
Bilderna på Jag Vilma och Linn äre lollo som har tagit. ♥

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0