nejnej alla är fina som dom är

Helt enligt mig  så är ask.fm en skitsida! Man kan ställa anonyma frågor och frågor med namn. Men om jag skulle kunna gissa, så är det mest anonyma fega personer som vågar ställa frågor. Och det blir ju typ sånna här saker..
 
 
 
 
Alltså så himla omoget att skriva att någon är ful och tönting anonymt via internet! Vissa personer har det jobbigt i sina familjer eller kanske till och med lider av en sjukdom.
Jag har sett på denhär sidan att det är en tjej som har cancer och folk skriver att hon förtjänar och dö? Seriöst jag kan inte förstå! Ingen förtjänar att dö! Och speciellt inte en 14 årig tjej som lider svårt av cancer. Jag fattar inte att inte dom som skapat sidan lägger ner den!
Jag använder mig av sidan men jag har inte fått någon sånn fråga än, men om jag får det så ska jag ta bort mitt acc direkt. För då är det en person mindre folk kan ha kul och dumma sig med. Jag vill bara att alla där ute som läser dehär ska få en tankeställare och fråga sig själv frågan är det värt att ha kvar sidan om man blir kallad fula saker? Vad tycker ni? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0