Pretty little liars

Hej, nu har jag precis kommit hem från skolan, och jag hade tänkt se Pll.
Idag på skolan så började det med att vi hade en timmes föreläsning.
För första gången i mitt liv så höll jag på att somna.. Sen så gjorde vi några värderings övningar.
En var om vi skulle vara tvugna och fly från landet pga krig hur och vars skulle vi fly?
Jag skrev att jag skulle ta ett fartyg till Island, och när jag kom fram till Island då skulle jag ta en Islandshäst och rida till ett tryggt ställe.
Och då fråga Alva vars jag skulle rida Och då svarade jag att jag skulle gömma mig i en vulkan, dahh.. Vem skulle inte göra de liksom? Yålå :*
Hahah, sen så såg vi en film som hette zozo. Den var faktiskt bra"
Nu ska jag se pll och tagga upp till match ikväll mot nå lulelag! :)
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0