Tips från bokhatare

Måste bara säga att denhär boken är så sjukt bra! Jag är absolut ingen bok älskare! Men att läsa denhär boken är som att leva sig in i en helt annan värld. Det handlar om en pojke som heter David som blir slagen och kränkt av sin mamma som är helt dum i huvet. Han är rädd för att berätta sanningen om varför han har stora blåmärken och stora ärr över hela kroppen. För om mamman får veta att han har berättat så kan middagstortyren höjas upp till en halvtimme. Och det är ju så himla sjukt eftersom boken är sann. Och att det finns barn än idag som blir slagna av sina föräldrar. Men tyvär så kan lilla jag inte göra något åt saken.. Men jag tycker alla ska läsa denhär boken så alla får ett litet humm hur vissa barn kan ha det. Det kanske inte händer något liknade i sverige men utomlands garanterat. :( Men barn är ett barn. 
Den heter Pojken som kallades Det.
 
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0