Vill sova..

Inte kul att vakna av alarmet på morgonen. Det måste ju vara det värsta som finns! Tycker då jag.. Jag ställer klockan 06.00 men jag stiger upp tidigast kvart eller tjugo över. Idag på skolan så ska vi ha en kulturdag i kyrkbyn? Tror jag, och det kanske inte är det roligaste man kan göra. :)
Sen ikväll så har vi match igen, fast det är hemma match denhär gången. Igår förlora vi.. Och jag gjorde det pinsammaste man kan göra på en fotbollsmatch. Självmål.. Kan man bli bättre eller?.. Fast det vart inte så att vi förlorade på det målet. För då skulle jag typ dött. Jag dog bara halvt nu..
Men aja.. de kan ju vara kul och göra mål ibland också :/
Så nu vet ni hur grym jag är på fotboll! Och jag vill bara säga förlåt tjejer
hejdå

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0