Hundra åringen som klev ut genom fönstret och försvann

Filmen var faktiskt bra, jag skrattade mycket och de ska man göra tycker jag! :) innan filmen så var jag Ida och pappa på ö&b och köpte raketer och lite små fix tills tisdag:) Efter det så körde vi runt i hela stan, Piteå är faktiskt en riktigt fin stad!
Då vi kom hem efter filmen så laddade vi med dipp gurka och morötter och satte oss och såg lol❤️ Den filmen är så himla bra. Men får fram alla känslor då man ser den filmen❤️ 
Men nu ser jag att det redan har gått en timme av måndagen så godnatt :)
 



Kommentera?
Postat av: Anna

Du är otroligt flitig på att blogga... ;)

Svar: Hahah ohja 👍👍😊😂
Kajsa Söderberg

2014-04-24 @ 21:01:28

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0