Måndag

Idag är det måndag. Dagen började inte som väntat, och med de menar jag att jag försov mig typ en timme, så jag hade bara en kvart på mig att fixa mig äta frukost och duscha. Jag hann men de vart lite stressigt. Men skoldagen rullade på som vanligt. Till lunch var det nån gryta med kebab, den var faktiskt god. Tyckte jag! :)
Sen på hemvägen så fick jag stå upp i bussen nästan hela vägen hem. Jag fattar inte varför inte länstrafiken gör något åt de. För de var ju inte första gången någon fick stå upp. Men nu är jag så hemma och sitter vid datorn och ska försöka plugga spanska och engelska glosor.. Men just nu fasnar dom verkligen inte.. 
Så jag ska nog koncentrera mig på läxorna nu. chao!

Kommentera?
Postat av: Moa♥^^

Vig-unge<3
finfin blogg!

Svar: Tack moa! :)
Kajsa Söderberg

2013-01-14 @ 19:05:17
URL: http://madnessheat.blogg.se
Postat av: Mathilda! :)

Du är så himla SUPER vig!;) Fin blogg du har förrersten!:)

Svar: Tack mathilda :)
Kajsa Söderberg

2013-01-14 @ 19:15:39
URL: http://mathildabruden.bloggplatsen.se
Postat av: DIN HEMLIGA BEUNDRARE :OOO

Asså omg. jag hittade den här kända bloggen idag. jag skulle gärna vilja ha din autograf, är stört kär i dig. Vill du bli tsm btw? Jag är ingen stalker......... DU ÄR SÅ FAMOUS

Svar: hahah, loveU2
Kajsa Söderberg

2013-01-14 @ 19:56:58
Postat av: Tova :)

Shit vad fina bilder :) asså hur jävla vig är du? <3 jag får knappt upp benet rakt utan att de sträcker..

Svar: så söt <3 btw tack!
Kajsa Söderberg

2013-01-14 @ 20:11:49
URL: http://tovaajn.devote.se

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0