Min egna lilla fotostudio

Nu ska jag verkligen försöka ta tag i bloggandet.
hehe, nu är jag tillbaks. Min helg har både varit bra och dålig. Jag vill inte gå in på så mycket dealjer men jag kan då säga att jag är glad att jag har alla mina vänner. Utan dom skulle jag vara tom. Idag så har jag försökt att ta lite bilder. Men de slutade inge bra. Jag höll bokstavligt taltat på att frysa ihjäl. För jag plumsa i djupsnönn med skoterskor och jeans och en pösig tröja. Så de slutade med att jag gick in och tog lite bilder inne. Det är dock lite svårare. Men är man proffs så är man;) 
Haha.. Veckan så har varit alltså vecka två så har jag inte tränat nå gymnastik. Och de känns verkligen inte bra! Så idag så ska ja å träna<3 och de känns så sjuuukt bra!
Jag har inte tränat p.g.a att våran tränare har varit utomlands. Men nu är vi nog snart tillbaks på banan igen. 
Nu ska jag lägga in glosorna på glosor.eu och sitta och nörda sig med dom ett tag. Hare gött!
 
Här kommer ett collage på lite bilder jag tog idag.
-2013-
-Och här får ni en suddig bild på mitt försök på att ta bilder ute i snönn..-
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0