min lördag!:)

hellu, min lördag har varit jättekul. Den började med att jag såg några pll avsnitt:) Sen så åt jag frukost osv.osv. Efter de så for jag mamma och pappa och grattade Tommy. Eftersom att han fyllde år. Hos Mari och Tommy så åt vi fika. Och jag fotograferade deras kattungar lite. Dom är så sinnes söta. Efter att vi hade varit där så for vi hem, och jag tog en sväng med skotern. Den där lilla svängen slutade med att skotern pajja.. Så vi har ingen skoter nu.. :)
Sen så fick jag gå hem. HAHA  Lite senare på kvällen så for hela familjen in till Piteå och tittade på revyn. Haha så himla kul! Och direkt efter de så for jag till Linn cj. Där var Linn. L Emma Filip och Zebbe. När jag kom dit så var de typ kaos i hela huset, cj sprang efter filip, filip låg i badkaret med ytterkläder, emma och linn höll på att dö av skratt. Och andra sekunden så var alla ute och hoppade i snönn i bara sockar ;/ Haha, lite chockad vart man.
Men tillslut så for Filip och Zebbe hem, så då gick vi ut och gjorde upp en eld. Och grillade marshmallows.
Och sen så gjorde vi typ inte så mycket mer:) Vi gick och la oss och prata typ:)
 
Här är en bild på Sixten! :)


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0