Svar på kommentar :)

Postat av: Moa
 

fina♥ 
blev du utantagen där från innebandyn eller? :)

Svar: Tack, Jå det blev jag. Men alla tjejer som sökte gick vidare :)

 

Postat av: Tova
 

hej! :) den första bilden du har när linn knipsar sitt lås ;) vad använder du för redigeringsapp/program? så att det blir så här coolt med inzoomning :) Pusss ;* svara i bloggen för kommer aldrig komma ihåg att jag har kommenterat ;)

Svar: Den där bilden på linn när hon knippsar har jag redigerat på ett pogram som heter ``LINE camera´´ och de är en app på telefonen. :) Den är faktiskt riktigt bra!:)



Hej, som ni nu såg här över så gick jag vidare till skol dm:et. Skoj :) Somsagt jag ska kötta!  Jag tänker inte tillåta att skolans lag ska förlora pågrundav mig:)
Haha.:) Så på måndag ska vi ha träning också på onsdag smäller det. :) Ikväll så blire att lägga sig tidigt och invänta helgen.

Puss från mig å syrran :)



 

Kommentera?
Postat av: CJ

OFTA DU KOM MED I INNEBANDYN???? :OOO FAN VAD KUL? :ddd <3

2013-01-24 @ 18:38:12
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0