Prettylittleliars

Igår när jag kom hem från skolan så kollade jag ut genom fönstret och då såg jag att det skulle vara fint att ta några bilder på dropparna som hängde på grenarna, men eftersom att jag suger på att fota så vart de bara dom här..
Önskar verkligen att jag kan ta kort! Men iallafall så efter att jag sprang ut i foppatofflor och en t-shirt så åt jag lite sen for jag och träna. Efter två timmars träning så for jag hem. När jag hade varit hemma lite så for jag filip och cevin till vilma. Vi var ute mest och efter ett tag så kom lovisa. Ganska direkt efter vi hade mött lovisa så bestämde vi oss att fara till arnemark, där gjorde vi inte så mycket. Vi hade tänkt se en film men he vart it. :) Kring halv tolv for jag hem och sov. Och när jag vakna så vare lördag och lördag = PLL kväll
Denna kväll har varit efterlängtad, och äntligen är den här! Alla tjejer i klassen ska dit förutom en som är sjuk :( menmen. Vi ska se prettylittleliars. Och äta. och kanske äta lite till, sen så ska vi sova hos linnea, vet inte hur många som kommer att sova men vi får väl se. Hade faktiskt tänkt ta med mig kameran :) Så vi ses väl igen!

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0